wtorek, 27 października 2009

Wczorajszy trening

SNATCH DAY
Skorzystałem z systemu moich wschodnich kolegów i zrobiłem najpierw wszystkie 5 serii na lewą rękę przed zmianą na prawą.

LEWA STRONA: Rwanie- 5 serii po 1 min pracy 1 min odpoczynku, 8 powtórzeń na minutę, odważnik 24kg

PRAWA STRONA: dokładnie to samo

Liczba powtórzeń- 80

Wnioski:

· Praca bez zmian ręki zdecydowanie zwiększa intensywność na pracującą stronę, moje przedramię odczuło to zdecydowanie.

· Spowolnienie tempa (powtórzenie co 7-8 sec) przekłada się bardziej na wytrzymałość górnego lock-out niż na system wydolnościowy

· Każde nieprawidłowe wykonanie pojedynczego rwania czułem jak mi uchwyt słabnie

Z tego systemu trenowania jednej strony przed przejściem na drugą skorzystam przez 4 tygodnie i zrobię 10 min test. Mam nadzieje, że moje PR (personal rekord) wystrzeli w powietrze.
Już mija prawie rok od wyjęcia blachy z mojego nadgarstka a i tak jest bardzo duża różnica między prawą a lewą (30 powtórzeń w 10 min teście), mam nadzieje, że to się zmieni.

Poza tym zrobiłem:

Martwe podwójne narzuty 2x18kg: 4 serie x 10
„Walizkowe” przysiady 1x32kg: 4x5 na stronę
The plank: 1 min

Objętość treningowa: 4000kg

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz