wtorek, 27 lipca 2010

Dziennik Treningowy

Dziś po raz pierwszy od jakiegoś czasu byłem na treningu. Postanowiłem zrobic trening przekrojowy wykorzystując kilka narzędzi: kettlebell, clubbell, kółka gimnastyczne, cyclone ball.
Zrobiłem wydolnośc połączoną z dynamiką. Cwiczenia na dynamikę są moimi ulubionymi a cyclone ball idealnie nadaje się w tym temacie.

Maczugi 2x4kg wykorzystałem do rozgrzewki i mobilności stawów, w szczególności obręczy barkowej. Polecam tego typu aktywny stretching w przypadku problemów lub zapobieganiu kontuzji barków. Cwiczenia z maczugami idealnie stymulują rotatory, które są w szczególności narażone na urazy.
Następnie luzne wymachy odważnikiem poprzedzające cwiczenie łączone: snatch + lunge
Nie zabrakło pracy na worku bokserskim: koordynacja oraz atak na system anaerobic (Lactic Acid Energy System).
Siłę przyciągania rozwijałem na kółkach gimnastycznych, potem jeszcze maczuga tym razem 12kg atakowała siłę obrotową barków.  Zakończyłem trening piłką cyclone.
Po takim treningu czuję się bardzo dobrze.  



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz